Subject: Teabenõue
From: "SOOAAR Raul" <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Apr 2024 13:53:47 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Palume väljastada Tamro Eesti OÜ-le, registrikood 10173188, aadress Pärnu
mnt 501, Laagri Harjumaa, teabenõude korras alljärgnev teave:

*	Periood: kalendriaasta 2023
*	Andmed: Eestisse maale toodud ravimite nimekiri (bränd, vorm,
tugevus, pakendi suurus jne) + tootja nimi
*	Iga raviminimetuse kohta Eestisse maale toodud kogus (pakendite
arv)

Eesmärk on saada ülevaade, mis raviminimetused ning mis koguses (pakendite
arv) Eesti riiki möödunud aastal jõudsid.

Juhul Ravimiamet konkreetselt sellises vormis andmeid te ei väljasta/ või
teil puuduvad, palun sisendit, kas ja milliseid andmeid Ravimiametil maale
toodud pakendite kohta on ning neid väljastada saaks.

Ette tänades,

Raul.

Raul Sooäär.

Tamro Baltics | Tamro Eesti OÜ

Commerce and Marketing Director Estonia

Pärnu mnt 501

76401 Laagri

Mobile +372 5251 389

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tamrobaltics.com/> www.tamrobaltics.com